Доставка
-
Всички поръчки се обработват и изпращат в рамките на 1 до 5 работни дена, като се вземат предвид почивните дни (събота, неделя и официални празници в България).
-
Доставките до по-малки населени места могат да бъдат забавени.
-
Разходите за доставка са за сметка на клиента.
-
Търговецът не носи отговорност за забавяне или неизпълнение на поръчка, причинено от неверни или непълни лични данни, предоставени от клиента, включително грешен адрес или телефонен номер.
-
Пратки, които не са потърсени в рамките на 7 работни дни от датата на доставка, автоматично се връщат към търговеца.
-
Търговецът извършва доставки само на територията на България и има право да откаже поръчки с местоназначение извън тази територия без предупреждение към клиента.
Плащане
-
Наложен платеж.
-
При наложен платеж плащането се извършва при доставка, в брой или с карта, директно на куриера. Важно е клиентите да изискват от куриера разписка за пощенския паричен превод, която служи като фискална касова бележка и удостоверява плащането.
Връщане или Замяна
Всеки клиент има правото да върне или замени един или повече продукти в срок от 14 дена от датата на доставката, осъществена от куриера. Връщането или замяната е възможна при спазване на следните условия:
-
Продуктите не трябва да имат нарушена цялост на опаковката.
-
Продуктите не трябва да са подлагани на каквито и да е манипулации, които променят техния оригинален вид.
Заявка за Връщане или Замяна
Можете да направите заявка за връщане на поръчка, като се свържете с нас на телефон +359897466635
Възстановяване на Сумата
Търговецът възстановява пълната сума в рамките на 14 дни от датата, на която е бил уведомен за решението на клиента да се откаже от поръчката. Клиентът ще получи възстановената сума чрез пощенски паричен превод, който може да бъде получен в удобен за него офис на куриерската фирма ЕКОНТ.